دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بنام نرو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بنام نرو

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بنام نرو با بالاترین کیفیت

Download New Music Garsha Rezaei – Naro
موزیک: گرشا رضایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


موزیک: گرشا رضایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید گرشا رضایی بنام نرو :

من از هوای بی تو بیزارم ، به بودنت یه عمره بیمارم

بالاتر از جونم عزیز من دوست دارم دوست دارم

بدون تو میدونی میرم من به هوای تو گرفتارم

تموم دنیای من این حرفه دوست دارم دوست دارم

نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو

نزار بگیره جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو

بمون بمون به هرمت روزای رفتمون

نزار بیافتم از نفس بمون

منو نزار تو این قفس بمون نرو نرو

♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بنام نرو

♫♫♫♫♫♫

نزار دلم بمیره بشکنه بسوزه پات

نزار که غم بیاد دوباره باز بشینه جات

بشه واسم دلیل گریه یاد خنده هات خنده هات

نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو

نزار بگیره جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو

بمون بمون به هرمت روزای رفتمون

نزار بیافتم از نفس بمون

منو نزار تو این قفس بمون نرو نرو

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی بنام نرو , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Garsha Rezaei , Download New Music Garsha Rezaei Naro , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ گرشا رضایی , دانلود آهنگ نرو , متن آهنگ نرو گرشا رضایی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 18 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی